Managementassistent met ervaring in interne communicatie

Solliciteer

Een werkweek in een organisatie met gedreven en enthousiaste collega’s, waarin je zowel bezig bent met interne communicatie als ondersteunende taken, klinkt dat goed? Lees dan verder!
Als Managementassistent bij Fudura ben je samen met je collega’s van Office Management bezig met taken op gebied van Interne Communicatie en managementondersteuning. Denk hierbij aan contentbeheer op ons Intranet, Narrow Casting, nieuwsbrieven en ondersteuning op interne campagnes. Verder ben je samen met de andere twee collega’s verantwoordelijk voor het secretarieel en administratief ondersteunen van onder andere het Management Team van Fudura. Denk hierbij aan complex agendabeheer, het uitvoeren van secretariële en administratieve taken en het organiseren van bijeenkomsten.
Als team zorgen wij onderling voor opvang van taken bij vakanties en afwezigheid.

Deze functie is beschikbaar voor 32 uur per week en omdat Fudura meerdere locaties heeft, werk je zowel in Zwolle als Eindhoven, Geleen, Assen en Gouda.

Functie eisen

Voor deze functie heb je minimaal een afgeronde mbo-opleiding en hbo-werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol. Je bent een kei in organiseren en plannen. Bovenal ben je initiatiefrijk, sensitief, flexibel en doortastend. Naast perfecte secretariële vaardigheden heb je ook grote affiniteit met online media en communicatie. Het is een voorwaarde dat je al wat stappen hebt gezet in communicatie. Denk hierbij aan ervaring met het maken van nieuwsbrieven en het schrijven van teksten.
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Zwolle en omdat je regelmatig op onze andere vestigingen in het land zult werken (Assen, Eindhoven, Geleen en Gouda), woon je in het midden van het land (in de driehoek Zwolle/Utrecht/Arnhem).

Arbeidsvoorwaarden

Ben je al enthousiast geworden? Als eigentijdse werkgever bieden wij je naast een goede balans tussen werk en privé, ook nog eens een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Dit pakket kun je naar jouw eigen wensen inzetten. Houd jij bijvoorbeeld van reizen? Bij ons krijg je 24,5 vakantiedagen, maar kun je daarnaast nog 35,5 dag bijkopen vanuit je Persoonlijk budget!
Vind jij sporten of jezelf ontwikkelen een must? Je krijgt een budget van €500,- bruto per jaar voor bijvoorbeeld je sportabonnement en is er budget voor het volgen van training en opleidingen.

Nog steeds enthousiast?

Je ontvangt een budget aan secundaire arbeidsvoorwaarden van 28,7% over je bruto jaarsalaris. Hierin zit o.a. je vakantiegeld, ADV en 13e maand. Dit budget is flexibel in te zetten voor bijvoorbeeld het bijkopen van extra verlof of een extra maandelijkse uitbetaling.
• Deze functie is ingedeeld in klasse 11, met een inschaling tussen € 2.180,- en € 3.114,- bruto per maand, op basis van een 40-urige werkweek;
• Een reiskostenvergoeding en een 1e klas OV-kaart, inclusief gebruik van een OV-fiets;
• Een goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
• Een laptop en telefoon die je ook privé kunt gebruiken.

Selectieprocedure

Je sollicitatie start met je cv en motivatiebrief. Zien wij aansluiting, dan krijg je een uitnodiging voor het opnemen van een videopitch. Is de aansluiting er dan nog steeds, dan gaan wij graag het gesprek met je aan. De eerste ronde gesprekken vinden plaats op 24 maart, waarna de tweede ronde gesprekken plaatsvinden op 26 maart en op 27 maart het arbeidsvoorwaardelijk gesprek.

Screeningsbeleid

Ons screeningsbeleid houdt, afhankelijk van de functie, in: het nagaan van referenties, het toetsen van de authenticiteit van cv, identiteitspapieren en diploma’s en het opvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG).

Ben jij de persoon die wij zoeken?

Neem dan contact op met Janny van Logten (Senior Corporate Recruiter) via janny.van.logten@fudura.nl of bel/app op 06-54 35 45 69.

Bedrijfsinformatie

Aangenaam, wij zijn Fudura!

Dagelijks helpen wij 25.000 ondernemingen met de verbetering van hun energieprestaties, door verbruiksinzicht en de energie-infrastructuur. Denk hierbij aan de infrastructuur voor een zon- en windpark, elektrische mobiliteit, batterij-capaciteit of een verbetering van energieprestatie. Door onze accurate meetdiensten, en als erkend meetbedrijf, geven we direct inzicht in het energieverbruik van onze klanten.
Fudura ontwerpt, realiseert, beheert en onderhoudt de duurzame energie-infrastructuur van ondernemingen en voegt data-intelligentie toe wanneer dit gewenst is. Dit doen we al tientallen jaren: daarom kennen we de Nederlandse energie-infrastructuur als onze broekzak. Onze 300 specialisten werken dagelijks aan de bestaande energie-infrastructuur en die van morgen. Zo innoveren we volop omdat we geloven in een wereld die efficiënt en eerlijk met energie omgaat.

De afdeling Business Support ondersteunt de overige afdelingen van Fudura met hun specialismes. Denk hierbij aan project-, keten- en programmamanagement, inkoop, contractmanagement, QHSE, communicatie, office management en secretariaat. Dit gedreven team adviseert en faciliteert de organisatie op diverse fronten.
Het Office management bestaat uit een team van vier managementassistenten.

Solliciteer

Managementassistent met ervaring in interne communicatie

Overijssel

Managementassistent met ervaring in interne communicatie

32 uur/week

MBO

Vragen?

Janny van Logten

janny.van.logten@fudura.nl

06-54 35 45 69