Noor Smeets

Hoe is het om bij Fudura te werken? Het antwoord op die vraag kunnen onze ruim 400 collega’s je geven. Zoals Noor Smeets, onze Projectcoördinator die de dingen graag goed regelt.

Een warme en hechte club

‘Als ik met mijn collega’s op onze vestiging in Veldhoven werk, poolen we altijd in de pauze. Dan hebben we het ook even níét over werk. Daarna ga je weer vol energie verder. Wat ik ook leuk vind, is dat collega’s regelmatig wat lekkers meenemen van huis. Dat soort dingen zorgen toch voor fijn contact: de grapjes tussendoor, het vieren van successen, verjaardagen en geboortes. Ja, ik heb warm contact met mijn collega’s. En dat gaat verder dan die lekkernijen en feestjes tussendoor hoor, het is hier echt een hechte club. We zijn een team en gaan samen vol voor de klant. Dat gevoel heerst heel erg.’ 

Werkenbij Noor Smeets

Klanten dankbaar, ik voldaan

‘Als projectcoördinator regel ik de volledige voorbereiding van een project. Van materialen en assets bestellen tot de overdracht regelen. Dat is soms best uitdagend. Maar dat is ook precies de reden waarom deze functie bij mij past. Ik ga goed op hectiek. Waar anderen het benauwd krijgen van een crisissituatie, spring ik op en ga ik het gewoon regelen. In deze rol kan ik echt die vliegende keep zijn. Soms is het rennen en springen om alles op tijd op orde te krijgen. Het voordeel daarvan? Geen dag lijkt op de vorige. Ik heb namelijk steeds te maken met andere mensen, andere planningen, andere uitdagingen. In ons werk zijn er ook altijd meerdere partijen betrokken: de klant, de netbeheerder en wij als Fudura. Die werkzaamheden moet je allemaal precies op elkaar laten aansluiten. Daarin heb ik de lead, het organiseren zodat iedereen er aan het einde van het project een goed gevoel over heeft. En de klant natuurlijk het beste resultaat.’’

Waardering voor je werk

‘Wat mijn werk zo leuk maakt, is die structuur aanbrengen. Een project moet dan en dan af zijn. En dan gewoon zorgen dat het lukt. Ja, ik zit hier op mijn plek, want in deze rol kan ik mij inzetten voor zowel mijn collega’s als de klanten. Daarin echt van meerwaarde zijn, als een belangrijke spil. Ik zet ook graag dat stapje extra. Andersom wordt dat – gelukkig – ook opgemerkt. Ik krijg de waardering van collega’s en klanten echt terug. En dat is heel fijn!’